قیمت مناسب محصولات

در بازار رقابت امروزی ، قیمت پایین محصولات با حفظ کیفیت عالی ، مزیتی بزرگ برای هر برند ، محسوب می شود .

کول کاپ با وجود داشتن ، کارخانه تولیدی و تولید محصولات به صورت عمده عملا دست واسطه را در این بین قطع و قیمت تمام شده محصولات را بسیار پایین تر از بازار در اختیار فرانچایزی های خود قرار داده است .

 

البته اغلب محصولات کول کاپ داخل بازار وجود نداشته و انحصاری برای مجموعه کول کاپ هستند و برخی از محصولات که طبیعتا در بازار وجود دارند از نظر رسپی (فرمولاسیون تولید) ، کیفیت و قیمت ، با محصولات کول کاپ متفاوتند .

 

این قیمت پایین سبب شده کول کاپ بتواند حاشیه سود بالاتری برای فرانچایزی های خود در نظر بگیرد .