در بازار امروزی که تمرکز روی یک محصول اتفاق افتاده و برند های تک محصولی را به وفور مشاهده می کنیم .
کول کاپ با توجه به تنوع بی نظیر محصولات قابلیت ایجاد برند های تک محصولی متنوع را دارد .
سیاست برند کول کاپ و نقشه راهبردی این مجموعه درآمدزایی از این طریق نیست و ترجیح خود را بر روی حس خوب ، محصولات کامل قرار داده است .
منوی محصولات کول کاپ مناسب تمام ذائقه های افراد مختلف می باشد .
با توجه به ارسال کلیه محصولات به درب شعبه میبایست کیفیت محصولات به بالاترین حالت ممکن حفظ شود ، زیرا فروش محصولات با کیفیت از طریق فرانچایزی ها مصادف با سود بالاتر شرکت خواهد بود .